Intrebari frecvente
  • 1. Cum imi fac cont?

    Pentru crearea unui cont, va trebui să accesezi butonul Contul meu, din bara de sus, partea dreapta a site-ului si sa completezi o serie de date personale (nume, prenume, orasul si judetul de domiciliul si adresa de e-mail). Totodata, este necesara setarea unei parole si acordul cu privire la Termenii si Conditiile xtoner.

  • 2. Mi-am uitat parola. Ce trebuie sa procedez ca sa o recuperez?

    Pentru a-ti recupera parola, intra in contul tau la sectiunea “Informatii cont” si apasa butonul pe care scrie ”Recuperare parola”.

  • 3. Cat timp dureaza livrarea?

    In general, comenzile plasate si confirmate in intervalul luni - vineri pana in ora 18:00, sunt livrate in termen de 24-48 ore de ore de la momentul confirmarii comenzii. Comenzile plasate in zilele de vineri dupa ora 16:00, sambata si duminica, se vor livra luni. Exceptiile privind termenul de livrare sunt comunicate clientilor prin telefon sau e-mail de catre responsabilul de vanzari.

  • 4. Care sunt costurile de livrare?

    Costurile de livrare sunt urmatoarele:

    - (a) In cazul comenzilor a caror valoare este egala sau mai mare cu 300 lei, transportul este GRATUIT.
    - (b) In cazul comenzilor a caror valoare este mai mica de 300 lei, valoarea transportului este de 20 RON.

    In functie de localitatea aleasa ca destinatie de livrare a produselor comandate, pot aparea kilometri suplimentari. Contravaloarea acestor kilometri suplimentari se vor achita de catre client chiar daca comanda depaseste pragul de 300 RON.

    Lista cu localitatile catre care livrarea se va face FARA kilometri suplimentari (localitati cu 0 KM suplimentari) o poti descarca de aici:
    Lista cu localitatile catre care livrarea se va face FARA kilometri suplimentari.
    sau aceeasi lista o poti descarca de aici:
    Lista cu localitatile catre care livrarea se va face FARA kilometri suplimentari.

  • 5. Cine imi livreaza comanda?

    Transportul este asigurat de catre firma de curierat NEMO Expres. 

  • 6. Cum pot anula o comanda?

    In situatia in care produsele comandate nu au ajuns inca la tine, ai posibilitatea de a anula comanda transmitand un e-mail la adresa: comenzi@xtoner.ro

    In cazul in care comanda plasata a fost deja livrata, ai posibilitatea de a refuza produsele (coletele) in momentul in care vei fi contactat de curier pentru livrarea comenzii.

  • 7. Cum pot returna un produs?

    Pentru returnarea unui produs, trebuie sa completezi Formularul de retur disponibil aici, sa il atasezi coletului continand produsul pe care doresti sa il returnezi si sa il expediezi NUMAI prin firma de curierat NEMO Expres cu livrarea la sediul NEMO EXpres Targoviste, jud. Dambovita.

  • 8. In cat timp pot returna un produs?

    Produsele achizitionate pot fi returnate in termen de 14 zile de la data receptionarii lor.

  • 9. Cat dureaza pana primesc inapoi banii in urma unui retur?

    In termen de maxim de 3 zile de la receptionarea coletului continand produsul returnat, insotit de formularul de retur completat, iti vom returna contravaloarea produselor comandate in contul indicat in formularul de retur. Daca plata a fost efectuata online, cu cardul bancar, restituirea se va efectua in contul respectiv.

  • 10. Produsul comandat nu ma multumeste/este defect/este altfel fata de cum mi-am inchipuit. Cum procedez?

    Daca produsul comandat nu este pe masura asteptarilor tale, ai la dispozitie 14 zile din momentul receptionarii coletului sau al ridicarii lui personale de la sediul nostru, pentru a-l returna.
    Invocarea unui motiv pentru care doresti sa returnezi produsul nu este obligatorie, desi pe noi ne-ar ajuta sa stim ce anume te-a facut sa te razgandesti.

    Daca doresti sa returnezi un produs trebuie:

    - Sa completezi Formularul de retur disponibil aici,
    - Sa impachetezi produsul si sa atasezi formularul de retur completat,
    - Sa expediezi apoi coletul prin curier sau il aduci aduci la sediul nostru din: Xtoner, mun. Targoviste, Str. Principala, nr. 20, cod postal 130015, jud. Dambovita.

    Te rugam sa ai in vedere ca produsele trebuie returnate in aceeasi stare in care au fost primate. Nu sunt acceptate produsele care prezinta semne de uzura, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, interventii neautorizare sau carora le lipsesc accesorii/parti componente. Costurile de transport cad in sarcina ta.

Informatii de contact

Suport tehnic

Companie:

  • S.C. COMPUTECH S.R.L.

  • C.U.I.: RO 15025380

  • Nr. Reg. Com.: J15/493/2002

  • Targoviste | Dambovita

Retur produse

  • Pentru a returna unul sau mai multe produse achizitionate la ultima comanda trebuie sa descarci si sa completezi: FORMULARUL DE RETUR si sa-l trimiti la adresa de mail: comenzi@xtoner.ro

Garantii produse

  • Pentru a returna unul sau mai multe produse achizitionate pe xtoner.ro si aflate in perioada de garantie sau valabilitate, trebuie sa descarci si sa completezi: FORMULARUL DE GARANTIE si sa-l trimiti la adresa de mail: tehnic@xtoner.ro


  • Descarca aici conditiile de garantie si de valabilitate pentru cartusele compatibile achizitionate de pe xtoner.ro: CERTIFICAT de GARANTIE